x

7 TRIKŮ, JAK OKAMŽITĚ VYPADAT VĚTŠÍ

richard
-

Kulturistika stojí na vytváření iluzí. Nesoutěží se v tom, kdo je svalnatější na základě přesného měření. Soutěží se v tom, kdo vypadá svalnatější podle rozhodčích. I fyzicky méně zajímavý závodník může zvítězit díky perfektní prezentaci. Vyzařuje charisma, lépe pózuje, sedla mu kombinace barvy a osvětlení, sedla mu injekce trenbolonu do ramena… Zkrátka se ten den lépe prodal.

Existují triky, díky nimž můžete vypadat svalnatější i vy mimo pódium, v běžném životě. A to okamžitě, bez nutnosti nabrat nové svaly!

1) Krátké vlasy po stranách

Holá hlava působí menší, což opticky zvětší zbytek těla. Jste hrdými vlastníky pořádných pracek, děsivých trapéz a velkých kulatých deltoidů? Malá lesklá koule mezi vašimi rameny bude vypadat skoro jako další sval.

Najdete ale i estetičtější řešení. Hubení a neopálení kluci by kvůli holé hlavě vypadali jako po leukémii. Většinu kouzla přitom dělají hlavně krátké boky. Zbavte se vlasů po stranách a budete působit svalnatější. Předek vlasů si můžete nechat.

Co se týče těla, oholte ho taky.

2) Těsné rukávy skoro až u ramen

Asi už jste slyšeli, že větší část paže tvoří triceps. Stačí ho jen ukázat! Rukáv až někam k loktu by triceps schoval. Naopak krátký a těsně obepnutý rukáv vytvoří dojem obrovských rukou.

3) Výstřih do V

Véčko vyhrává, jak co se týče samotné postavy, tak v oblasti výstřihů! V-neck vás opticky rozšíří. 

Ideálně bude tričko těsnější nahoře, a volnější okolo břicha. Ostatně to je mezi cvičícími lidmi typické. Po pár letech kulturistiky skončíte se zády XL a břichem M. Oblečení se pak dá zanést ke krejčímu, který vám ho upraví na míru.

Pamatujte: strategicky obtáhlé. Ne slon, který se rve do oblečení pro děti.

4) Tílko pod svetrem

Nátělník zastane spoustu práce. Vyztužený v podpaží může bránit potu, aby vám zašpinil a zničil košili. Těsný tlustému člověku ubere několik kilo. Stejně tak strategicky zvolené tílko pod svetrem může nenápadně zvětšit vaše trapézy. 

5) Světlé barvy

Tmavé oblečení zeštíhluje, světlé vás zmohutní. Bílé tričko přidá hmotu i zatvrzelému ektomorfovi.

6) Napumpujte se ve správný čas

Čeká vás rande? Strategicky si posilovnu naplánujte přímo před ním. Pracovní pohovor? Proslov? Jdete na koupaliště? Postupujte stejně. Je škoda pumpovat se před spaním, kdy už to nikdo neuvidí.

7) Trénujte i silově

Napumpujete se, dovalíte se k zrcadlu oteklí jako monstrum a pozorujete se ve své největší velikosti. Zažíváte chvilky, při kterých se trhají trika, a někdy i vaše lidská kůže. “Kéž bych tak vypadal pořád,” říkáte si. Pak ale přijdete domů, jste zase malí a pokud nebudete tasit kuřata z plastové krabičky, lidi si ani nevšimnou, že posilujete.

Napumpovaný vzhled lze přitom částečně udržet! Klíčem je zařazovat do tréninku i těžké cviky po několika málo opakováních. Pár těžkých pětek, trojek nebo i singlů na začátku tréninku zajistí, že vaše síla půjde nahoru. Když zesílíte (naučíte se svaly kontrahovat tvrději), zvedne se i váš klidový svalový tonus. To znamená, že budete „zatnutější“ po celý den.

I když totiž odpočíváte, svaly nejsou zcela relaxované. Drží svalový tonus, jinak byste se zhroutili do hromádky kostí. Klidový svalový tonus silných lidí je mnohem tvrdší. Spíše přežijete náraz auta, ale také budete vypadat líp. Proto myslete na sílu, i když chcete „jen“ vypadat dobře.

Šéfredaktor posilka.cz : Martin Princ

Autor článku je i vlastníkem serveru Potřeba být mutant.

Líbil se ti článek? Tak nás podpoř a sdílej na FB.
ZATÍM ZDE NEJSOU ŽÁDNÉ KOMENTÁŘE