x

Ladies Fitness Praha

0%

Adresa: Svornosti 804/16, 150 00 Praha 5-Smíchov
Telefon: 774 933 401
Otevírací doba:
úterý 7–21
středa 7–21
čtvrtek 7–21
pátek 7–21
sobota Zavřeno
neděle 10–18
pondělí 7–21

Naše posilovna

Naše klimatizovaná posilovna je vybavena posilovacími stroji, lavičkami a činkami, se kterými můžete procvičit všechny svalové partie. U každého stroje naleznete popis všech cviků, které se dají na daném stroji cvičit, včetně fotografií, což umožňuje bezproblémovou orientaci i méně zkušeným klientkám, které tvoří cca 90% nově příchozích.

Naše aerobní zóna

Naše aerobní zóna je vybavena rotopedy, které jsou idealní na podporu spalování tuků a oproti běhacím pásům, steperům nebo elipticalům nezatěžují klouby dolních končetin. Při použití rotopedu sedíte, čímž nenamáháte klouby tlakem své váhy a oproti běhacím pásům nedochází ani k nárazům způsobených došlapem nohy na pás. Efektivita spalování tuků je shodná. Podstatná je totiž doba spalování a tepová frekvence.

Proč posilovací trénink?

Posilovací trénink umožňuje ženám tak dokonale odbourat tuk, zpevnit a vytvarovat si postavu jak to není možné žádným jiným sportem nebo aktivitou!

Ženy mají od přírody méně svalů, více zásobního tukua tím pádem i nižší hodnotu bazálního metabolismu.

Navíc jejich zaměstnání je většinou sedavé (sekretářky, účetní, úřednice), proto mají větší problémy s nadváhou a obezitou. Přitom pěkná postava hraje v životě ženy v mnohých případech významnější roli než v životě muže.

Ženy jsou ze všech stran bombardovány různými nesmyslnými dietami a aerobními aktivitami se zbytečně vysokým energetickým výdajem, aby dosáhly zaručeného poklesuhmotnosti. Problém žen je, ale v nízké hodnotě aktivní tělesné hmoty, která s nízkým a nevyváženým příjmem stravy ještě klesá a vysoký kalorický výdaj nevhodnou aktivitou celou situaci ještě zhoršuje. Prevencí svalových ztrát je v dnešní době posilování.

Množství svalové hmoty úzce souvisí s hodnotou bazálního metabolismu. Čím více aktivní hmoty-svalů budeme mít, tím se nám bude lépe „spalovat“.Pro posílení svalové hmoty, a tím zvýšení bazálního metabolismu bychom měli zvolit anaerobní zátěžovou aktivitu – posilování a pro ještě větší umocnění spalování uloženého tuku zařadit tzv. aerobní aktivitu, vykonávanou, ale při nižší tepové frekveci ideálně ráno nalačno nebo ihned po posilovacím tréninku.

Vybavení posilovny
Cena
Personál/obsluha
Šatny/sprchy