x

Jan Tichý – sportovní trenér

0%

Adresa: Záviše Kalandry 1095, 755 01 Vsetín
Telefon: 777 162 738
Otevírací doba:
sobota Zavřeno
neděle Zavřeno
pondělí 8–20:30
úterý 8–20:30
středa 8–20:30
čtvrtek 8–20:30
pátek 8–20:30

U nás máte možnost trénovat léty ověřené cvičební systémy s komplexním zapojením celého těla pod vedením profesionálního trenéra s letitými zkušenostmi.

Nejsme posilovna, ale tělocvična.

Co získáte?
Naučíte se správně cvičit! Zpevnění celého těla, zformování postavy, ocelový úchop a nárůst síly. Přestanou bolet záda a kolena.

Jak na to?
Jedinečné a zábavné tréninky. Neustálý posun. Ať už zvednete těžší kouli, nebo déle vydržíte v aktivním planku. Dbáme na kvalitu pohybu.

Proč přijít k nám?
Máme komplexní přístup a hledáme jádro problému. Naučíme vás vše od správného dýchání, po kvalitní protažení na závěr.

Co nabízíme

Rozvoj rychlosti
Rychlost patří mezi základní pohybové schopnosti. Zrychlíme!

Kardio trénink
Součástí každého tréninku je kardio část, kde se příjemně zapotíte

Soukromé tréninky
Nebaví vás skupinové lekce? Domluvte si soukromku!

Rozvoj síly
Síla je jednou z nejdůležitějších schopností. Zde jí pořádně rozvineme

Správná výživa
Pomůžeme se stravovacími návyky a pitným režimem

O nás
Rabbi gym je projekt, který vytvořil Jan Tichý v roce 2019.

Cílem je naučit klienty správnému pohybu a správné technice. Jedině pak je další trénink maximálně efektivní.

V Rabbi gymu nebudete honit maximální počet opakování za určitý čas. Alespoň většinou ne. Budete se učit co nejpřesnějšímu provedení se správným úsilím. Jelikož každý jsme jiný a máme různé požadavky, různou sílu, obratnost, rychlost a vytrvalost, tak cviky budou dávkovány tak, abyste je všichni zvládli, a abyste se zároveň posouvali kupředu.

Jak je trénink u nás koncipovaný?

Součástí každé lekce, ať už se jedná o TRX, nebo KETTLEBELL, nebo soukromý trénink s různým zaměřením, je zapracování organizmu (warm up), které může probíhat už se samotným nářadím, nebo formou jiných pohybových aktivit, a to buď samostatně, ve dvojicích nebo ve skupině. Následuje kloubní mobilita a pak, když vaše tělo je dobře připravené na zátěž, se můžeme pustit do samotného tréninku. Tréninky bývají zaměřené různě, aby se vaše výkony a schopnosti posouvaly rovnoměrně. Někdy bude trénink zaměřený víc na sílu, někdy víc na výbušnost, nebo na kardio. To je na tom právě to krásné. Na závěr samozřejmě nezapomínáme na důležitý a velmi často opomíjený strečing.

Vybavení posilovny
Cena
Personál/obsluha
Šatny/sprchy