x

4 KOMBINACE SUPLEMENTŮ, KTERÉ JSOU ÚČINNĚJŠÍ DOHROMADY!

richard
-
1) Pro sílu a velikosti – Kreatin a Beta-Alanine

Kreatin je dlouhodobě známý pro svoje příznivé účinky na zvýšení síly a svalové výdrže. Je používán napříč spektrem fitness nadšenců z důvodu mnoha benefitů. Pokud ho zkombinujete se silným nakopávačem výkonu, jako je právě všem známý beta-alanine, můžete tím zlepšit svoje výkony a dodat tělu potřebný “boost” před tréninkem. Kreatin zvýší svalové možnosti a zlepší potréninkovou regeneraci. Beta-alanine vám umožní trénovat tvrději před selháním. Podle jedné studie společné používání má pro tělo lepší výsledky po stránce silových výkonů, ale i po stránce spalování tuku.

2) Pro regeneraci – Kasein a probiotika

Pomalu se trávicí kasein je známý pro svoji schopnost tělu poskytovat dostatek živin po delší dobu, než obyčejný zdroj proteinu. Probiotika mnoho lidí využívá pro lepší využívání živin a trávení. Při společné kombinaci ulevíte svalové bolesti po tréninku a budete rychleji regenerovat.

Univerzity v Tampě nedávno provedla studii, kdy jedna skupina silových sportovců používala kasein samotný a druhá v kombinaci s probiotiky. Výsledkem studie bylo, že druhá skupina měla méně svalové bolesti, rychleji regenerovalo a mohla trénovat tvrději po delší dobu.

3) Pro maximální soustředění – Kafein a L-Theanin

O kafeinu si toho pravděpodobně moc vyprávět nemusíme. Přesto je důležité zdůraznit, že je s ním nutné nakládat opatrně a vyvarovat se závislosti. Běžně si na něj člověk zvykne a postupem času si bez něj nedokáže trénink představit, i když je na jeho pozitivní účinky už téměř intolerantní.

Co možná neznáte, je látka L-theanine. Pravděpodobně vám ten název něco říká, možná jste ho viděli v jednom z vašich suplementů. Jedná se o aminokyselinu, která je obsažena v mnoha čajích a pre-workout nápojích. Udržuje mozek velmi pozorný, ale zároveň přirozeně uvolněný. Kombinace obou suplementů zlepšuje bdělost, pozornost a údajně i náladu. L-theanine navíc eliminuje nepřiznivé účinky kofeinu.

4) Pro spalování tuků – Extrakt ze zeleného čaje a kafein

Spalovače tuku během tréninku obsahují kafein, protože přirozeně zvětšuje energetický výdej a tím pádem i rychlost odbourávání tuků. Pokud k němu přidáme i extrakt ze zeleného čaje, zrychlíme běh metabolismu ještě o něco více a měli bychom i spálit více kalorií.

Líbil se ti článek? Tak nás podpoř a sdílej na FB.
ZATÍM ZDE NEJSOU ŽÁDNÉ KOMENTÁŘE